S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

terminy

Termín rozvozu:

16. decembra 2017 (sobota)

Objednávky do:

stredy, 13. dec do 24 hod.

 

Rozvoz bude prebiehať v čase:

Bratislava a okolie

15.00 - 19.00 hod.

 

 




Ako nakúpiť
  1. Vyskladajte si z nášho e-shopu tašku plnú oravských dobrôt a dokončite objednávku.
  2. Ceny výrobkov sú stanovené za 1 kg výrobkov (pokiaľ nie je uvedené inak), objednávať je možné aj menšie množstvá (v detaile výrobku je uvedené doporučené minimálne množstvo). V nákupnom košíku je možnosť ku každému tovaru pridať poznámku (kľudne nám to do poznámky napíšte "po lopate", že chcete len 2 nožičky alebo len 10dkg, budeme sa snažiť vyhovieť, aj keď priamo pri výrobku taká možnosť nebola)Laughing
  3. My všetky mäsové dobroty vyrobíme, nachystáme a privezieme priamo k Vám domov alebo na adresu, ktorú uvediete v objednávke. V deň doručenia budete včas informovaní mailom, telefonicky alebo formou SMS správy o približnom čase kedy budeme pri Vašich dverách.
  4. Za tovar môžete zaplatiť v hotovosti pri prebratí tovaru alebo prevodom na účet. Za objednávku nie je možné platiť vopred, pretože presná suma za tovar je známa až po nachystaní Vášho balíčka (v deň dovozu).

 

Najčastejšie otázky:

1) Je potrebné sa zaregistrovať za účelom objednania tovaru?

Nie, nie je, ale registrácia Vám uľahčí opakované objednávanie z nášho e-shopu.

2) Dokedy si môžem tovar objednať?

Dátum a čas uzávierky objednávok pre najbližší rozvoz je zverejnený na stránke e-shopu.  Uzávierka objednávok je zvyčajne 48 hodín pred plánovaným rozvozom (to preto, aby sme si boli istí, že vám vieme doručiť všetky dobroty, ktoré si objednáte). Tovar si môžete objednať aj po uzávierke (v tomto prípade budete informovaní o tom, do akej miery vieme dodať Vašu objednávku).

3) Ako sa dozviem o dátumoch rozvozu?

S rozvozom sme začali v marci tohto roku, v pláne je cca mesačná periodicita. Najbližší planováný termín dodávky tovaru je zverejnený v ľavom stĺpci na našej webovej stránke.

4) Koľko zaplatím za dovoz objednávky?

Pri objednávke nad 20 eur za dovoz neplatíte. Pri objednávke do 20 eur je dovoz domov spoplatnený a stojí 2 eur. Ak si však objednáte tovar na odberné miesto, za dovoz neplatíte (bez ohľadu na výšku objednávky).

5) Ako zistím, či dobroty doveziete aj na moju adresu?

Aktuálne ponúkame dovoz do všetkých mestských častí Brastislavy, Dunajskej Lužnej a Miloslavova (Alžbetin Dvor). Rozvoz bude realizovaný v poobedných a večerných hodinách. Okrem dovozu priamo domov ponúkame možnosť vyzdvihnutia tašky na troch výdajných miestach v Bratislave vopred definovanom čase. Toto vám umožní vyzdvihnúť si dobroty chvíľu pred ukončením pracovnej doby a odviezť dobroty domov (obzvlášť ak bývate mimo Bratislavy). V prípade viacerých objednávok na jednu adresu (zamestnanci jednej firmy) vieme ponuku rozšíriť o ďalšie výdajné miesto (v tomto prípade nás kontaktujte za účelom rozšírenia odberných miest).

Aktuálne výdajné miesta v Bratislave sú:

  • Hewlett Packard - Galvániho 7A (15.45 -16.00 hod.)
  • Forum Business Centrum - Bajkalská 28 (16.15 - 16.30 hod.)
  • Apollo BC2 (16.30 - 16.45 hod.)

Rozvoz domov v rámci jednotlivých mestských častí bude realizovaný v čase 17.00 - 20.00 hod.


V deň doručenia Vám e-mailom zašleme predpokladaný približný čas dovozu na Vami určenú adresu. Pokiaľ nemôžete zaručiť, že niekto bude doma, neváhajte nás kontaktovať - spolu určite vymyslíme, ako a kde vám zásielku odovzdať.